tisdag 27 april 2010

Tisdag 2010-04-27


Allt blir sällan som planerat, det hade visst gått åt mycket mer soppa i helgen mot vad jag trodde så det blev att hålla sig i närheten bara idag... Ingen gädda blev det heller, så då åkte jag till aspviken men där var inte strömmen igång och inget ville hugga. Jiggade lite gös också utan resultat, fisket i min båt har inte börjat så där kanon som man kan hoppas, 2 bomturer av 2 möjliga :P Men det kommer nog igång snart, får man hoppas ;)


Fixade lite med båtplatsen i alla fall och bytte ut karbinhakar och rep som blivit dåligt... Sen la jag mig på bryggan och solade tills Nathalie kom och hämtade mig :) Har fått lite färg från idag också B-)


2 kommentarer:

  1. Svar: Ja de är mitt mål för iår, det kommer inte bli mycket jerk för min del iaf.:P Du får hänga med oss någongång. Vi kan ju höra av oss bara. / Erik

    SvaraRadera
  2. men jerk är ju också jätteroligt! :) ja det vore kul, och det samma gäller dej/er :) ja har ju båt så vi får ta nån tur nån gång :D

    SvaraRadera